موردی که میتواند برای تجارت کوچک شما چالش‌آفرین باشد.
نوشته شده توسط : نویسنده

مال یا این که سرویس ها شما ما یحتاج وجود ندارد

 

شاید شما شایسته ترین ایده را راجع به یک فرآورده داشته باشید ولی عموم حقیقتا نیازی به آن نداشته باشند. این مورد که ساخت و ساز یک فرآورده یا این که سرویس ها نو، نیاز جدیدی را به وجود می آورد بسیار کم میباشد. آیفون با ورود خویش به بازار، استعمال از موبایل‌های هوشمند را تبدیل به یک نیاز برای بخش اعظمی از عموم نموده است البته این قضیه به خیال و خاطر توفیقِ فوق‌العاده‌ی آیفون میباشد. در صورتی شما در فروش محصولی که بسیار نوآورانه و تازه میباشد مبتلا چالش گردیده‌اید، شاید بدین برهان باشد که عموم نسبت به آن متاع شم نیاز نکرده‌اند یا این که برای داشتنش ترغیب نشده‌اند.

رقبای متعددی دارید

 

به عارضه ها متعدد یکی کسب و شغل های خیلی طاقت فرسا رستوران‌داری میباشد. به خیال و خاطر کناره‌ها و تغییر تحول ذائقه یا این که ترجیح مشتریان، اکثری از رستوران‌ها با باخت روبه‌رو می گردند. ولی چرا با وجود این اشتباهات، هنوز هم رستوران‌ها بیشتر از سایر کمپانی‌های تجاری سرگرم به کارند؟ زیرا رستوران‌ها دارنده رقبای بیشماری میباشند. عموم می توانند در خانه طعام بپزند، پیشنهاد غذای فراهم دهند یا این که به رستوران مجاورت محل معاش خویش بروند. حتی در صورتی یک رستوران غذای ایتالیایی سرو نماید و دیگری غذای چینی، گشوده هم سرویس ها هر دو آنها ارائه‌ی خوراک میباشد. این یعنی یک رقابت تعالی.

 

چنانچه چالش تجارت شما به جهت رقابت صورت گرفته، برای نجات کسب و کارتان این مورد را تحلیل فرمایید و رقبای آنلاین‌تان را هم در حیث بگیرید. تحقیق فرمائید که چطور می توانید خویش را متمایز فرمائید تا از این رقابت‌ها مستقل گردید.

 

 

بها محصول ها شما خیلی بالاست

 

یکی از دیگر از کارداران اصلی عدم توفیق تجارت، ارزش بالای تولیدات میباشد. معمولا بازار، قیمت جنس شما و ارزش آن را معلوم می‌نماید و درصورتی که شما بخواهید خودتان بها‌گذاری بالایی جاری ساختن دهید، ناکامی خواهید خورد. دراین مورد تست و تحقیق نمائید تا بتوانید خویش را از چالش نجات دهید.

 

 

شما در یک تجارت غلط می باشید

 

آخری سیستم و نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی البته مسلما مهم ترین آیتم این میباشد که قابلیت و امکان دارااست شما در ناحیهی نادرستی استارت به فعالیت کرده باشید و هنگام تولید یک تجارت، گزینش قابل قبولی نداشته‌اید. نجات از معضل درین مرحله صرفا با تغییر دادن آن بیزنس اعمال می‌پذیرد.

یکسری پرسش بسیار اساسی که پیش از اجرای پادکست می بایست از خودتان بپرسید!!!

 

معمولا کلیه مارکتر ها در سراسر عالم، وقتی که می خواهند پادکستی فعال‌ساز‌ی نمایند به‌این می‌پندارند که آیا مضمون‌ مارک و یا این که اهدافی که درنظر دارا‌هستند را می‌توانند در آن قرار دهند یا این که نه.

به همین برهان مفاد بسیار متعددی درنظر گرفته می‌شود و درنهایت دسته ای از سوال های با محوریت یک پرسش اساسی ساخت و ساز میشود تا مبتنی بر آن‌ها، پادکست فراهم ساخت و ساز خواهد شد.

 

در اینجا یک پرسش اصلی مطرح میباشد که معمولا اشخاص متعددی به آن دقت نمیکنند و آن این میباشد:

 

 

 

” آیا شما از میکروفون خیر به کارگیری می‌کنید؟ “

 

 

 

نسبتاً 99درصد از تسلیحات شما در‌این پیکار، همین میکروفن شما میباشد. شما می‌توانید میکروفون های رشته‌ای متبوع خودتون را به راحتی به امانت بگیرید.

صرفا یک لحظه به‌این گزاره تصور کنید: آیا شما ترجیح می دهید به یک پارکست کسل کننده با کیفیت بالا گوش نمائید یا این که به یک پادکست جالب با فناوری های توسعه یافته؟

 

درحقیقت پادکست مشتمل بر سه نصیب می‌گردد: نصیب اعمال، فصل بندی و ایده های مجال جاری ساختن می‌شود که می‌اقتدار آنرا دست اندرکاران حیاتی هر پادکست نیز نامید. گوینده با روایت سرایی خویش بایستی بتواند شم فضولی را در مستمع ساخت و ساز نماید و برای آن الهام قسمت باشد. در اینجا شما می بایست تحت عنوان مارکتر تصمیم بگیرید آیا میکروفونی که درحال به کارگیری از آن می باشید خوب میباشد یاخیر! و در‌حالتی که خوب وجود ندارد، چه میکروفونی می بایست تهیه و تنظیم خواهد شد؟

 

 

 

” همگی پادکست ها نیاز به هوش و استعداد دارا‌هستند. باقی مفاد فقط محرک میباشند! “

 

 

 

در اینجا ما قصد دارید شیوه هایی را با شما درمیان بگذاریم تا بتوانید تحت عنوان یک اجراکننده، برخورد بهتری اخذ نمایید.

گویندگان رشته‌ای مدام به قانون ها طلایی پایبند می‌باشند

 

رسانه های صوتی برای بخش اعظمی از اشخاص خیره کننده میباشد و فکر‌می کنند ساخت و ساز آن عمل بسیار بی آلایش‌ای میباشد اما حقیقتا اینطور وجود ندارد! اینکه کلام کردن یک کدام از شالوده‌ای ترین و ولی کارکشته ترین رویه های ارتباطی دربین انسانها میباشد عامل نمیشود تا شما بتوانید به راحتی با سخن کردن پشت میکروفون به گوینده‌ای فن‌ای تبدیل گردید.

شما میتوانید با درنظر به چنگ آوردن مقررات طلایی در پس ذهن خویش، شایسته ترین تصمیمات را برای مستمع های خویش بگیرید.

 

از حیث ما، صوت یک رسانه خطی میباشد و یوزرها می‌توانند بر روی آن جلو عقب رفته، آنرا ایفا و یا این که متوقف نمایند. “ولی در حالتی که خوش شانس باشید تا یوزرها حاضر باشند تعدادی توشه صوت شما را گوش داده و این فعالیت ها را اعمال دهند.”

 

در واقعیت ضابطه طلایی در رسانه های صوتی این میباشد: شنوندگان خویش را تا پایان ملازمت و همراهی نمائید.

 

رسانه صوتی به طور کامل صمیمی میباشد و ما میتوانید این صلح و صمیمیت را با به کارگیری از رسانه های دیجیتالی، به راحتی توسعه و گسترش دهید و در مشت کلیه قرار دهید. شما میتوانید حتی آنرا به دنیای حقیقی وواقعی تبدیل نمایید و این شم را به شنوندگان خویش دهید که انگار یک دوست دیرین با آن‌ها در حالا سخن کردن میباشد.

این یک عادت بازاریابان میباشد که عشق و علاقه دارا‌هستند هر 30 ثانیه اعتنا شنوندگان را به خویش جلب نمایند. ” وقتی که شما اعتنا و اتکا شنوندگان را به خویش جلب کرده‌اید، رویکرد وصال به غرض هایی که بازاریابان امیدوار می باشند به آن برسند راحتتر می گردد. ”

 

اشخاص به راحتی همگی چیز را فراموش می نمایند و به همین ادله میباشد که یاد‌آوری فرضی، یکی‌از مهم‌ترین تکنیک در همه پلن های تبلیغاتی به حساب می آید. در واقعیت تذکر خیالی چیزی بالاتر از یک تکنیک میباشد و در حالتی که مدام بر روی این روال قرار داشته باشید، مسیری عالی برای شما تولید خواهد کرد.

سوالی که اینجا پیش میاید این میباشد که: شما گفتید تاسی از ضابطه طلایی اثرگذار میباشد و هربار بایستی مواقعی را تذکر کنیم! آیا این در پادکست های سریالی خسته کننده نمی‌شود؟ آیا هر اپیزود را می بایست با یک تیزر تبلیغاتی سرد استارت کنیم؟

 

اذن دهید با مثالی توضیح دهیم.

 

شما می بایست پیش از اینکه مستمع بتواند تمام اپ قبلی را با به کارگیری از آنچه گذشتی که شما معرفی می‌کنید، به اتمام برسانید و این بایستی در برهه زمانی هنگامی کوتاه صورت بپذیرد. در صورتی قابلیت اینگونه چیزی را ندارید پس بهتر میباشد تماما متعدد از رقبا کار فرمایید. مثلا میتوانید اپیزود های خویش را با تقل عهد جاری ساختن نمایید:

 

” همان طور که در اپیزود گذشته با جناب آقای شکوری در ارتباط اقتصاد و نقش نرم‌افزار های حسابداری در ارتقا فایده‌وری بیزنس حرف کردیم متوجه شدیم که حدود 95 درصد بیزنس هایی که نحوه محاسبه خویش را از موقعیت دفتری به اپ حسابداری منتقل کرده اند، رئیس بهتری بر روی تجارت خویش داشته و پرورش اکثری بالایی را تجربه کرده اند.”

 

در‌حالتی که روستا ها، صد ها و یا این که هزاران نفر وقت خویش را به شنیدن کلام های شما تخصیص میدهند، آیا فعالیت شما تحت عنوان بازاریاب بی آلایش نخواهد شد؟ کلیه این مورد ها با رئیس پادکست ها تحت عنوان یک کدام از درگاه های بازاریابی شکل خواهد گرفت.

گوینده عالی با شنوندگان خویش رابطه برقرار می نماید

 

اکثری از گوینده گان عشق‌ای به رابطه بر قرار کردن با شنوندگان خویش ندارد چون فکر‌می کنند دسته بسیار متعددی از اشخاص فعلا در حالا گوش دادن به پادکست میباشند و کار کشته به پاسخگویی به آن‌ها نخواهند بود.

 

این نکته را در حیث داشته باشید که بخش اعظمی از مخاطبان شما از نصفه های رویه به شما ملحق میگردند و این دقیقا مشابه دیدن یک سریال از میانه فصل میباشد. در‌این‌صورت‌ در‌حالتی که شما بخواهید همگی آموزه های خویش را تکرار فرمائید، برای عده ای که از پیشین با شما یاروهمدم بوده اند خسته کننده گردد و در حالتی‌که همچنین ادامه دهید برای عده ای که اخیرا به شما پیوسته اند نیز گنگ شود. به همین استدلال میباشد که شما نیاز دارید تا ارتباطاتی با شنوندگان خویش داشته باشید تا بتوانید این اشتباهات را برطرف نمایید.

 

پس در‌این‌صورت‌ تصوراتی که شما دارید بسیار مرگ آور میباشد و می بایست درنظر نگیرید. اینکه شما با یک سری مستمع رابطه برقرار کرده باشید و آنان عدم رضایت داشته باشند دلیلی بر ادامه ندادن مسیر وجود ندارد! این ارتباطات بسیار دقیق میباشند، چراکه اجرا کننده بایستی نقش یک ستاره  را برای مستمع خویش بازی نماید. اینطور وجود ندارد که یک اجرا کننده، پند عالی برای مستمع می بایست باشد، بلکه می بایست کتف به کتف مستمع ایستاده و همه عدم وضوح ها و اشتباهات را برطرف نماید. درحقیقت اجراکننده کشف کننده چیزی میباشد که می‌خواهد آنرا در قالب یک روایت و یا این که یک میهمان دیدنی با شما درمیان بگذارد.

 

آری گوینده قادر است یک صدای صرفا باشد، و بازهم آری گوینده می‌تواند یک فرد دارای شهرت بوده یا این که از روش پادکست های خویش به آوازه رسد؛ البته این استفاده کننده میباشد که بایستی شما را گزینش نماید تا آیا با شما تا انتهای مسیر همسفر خواهد شد یا این که نه.

گویندگان عالی با مخاطبان خویش همسفر می‌شوند

 

بخش اعظمی از اشخاص ذهن را مانند کمدی پر‌از پرونده می‌دانند که کلیه دانسته ها و خاطرات در آن قراردارد. ما کاری نداریم این تصور صحت دارد یا این که نه البته در شرایطی‌که این نمونه را درنظر بگیریم، می بایست به طور تماما طرح ریزی گردیده و هدفمند باشیم تا بتوانید به صحت پرونده خویش را در بوفه ذهن استفاده کننده مکان دهیم و این فعالیت به ترازو متعددی خلاقیت، هوش و استعداد نیاز دارااست.

 

آیا دقت نموده اید که در برخی نرم افزار ها، با اینکه اجراکننده فرصت متعددی را در رابطه قضیه گزینه مشاجره نهاده و به صورت جدا پاسخ را می‌داند گشوده در پاسخ از لغت ها مبهمی مانند “شاید” به کارگیری می نماید؟

 

آری، این به عبارتی سفری میباشد که در رابطه آن سخن میکنیم! گویندگان می‌دانند انتها ماجرا چه میباشد اما چنین شما را با خویش به سفری می‌برند تا دانسته های خویش را به شما به اشتراک بگذارند. درین مسیر شما مجال را حس نخواهید کرد و صمیمیت بیشتری با مجریان اپ خواهید داشت.(در‌صورتی‌که به عبارتی اولیه پاسخ را به شما دهد، کلیه این مورد ها رفع خواهد شد)

 

رسانه صورتی را مانند خودرویی درنظر بگیرید که شما راننده آن می باشید و شنوندگان شما، سرنشینان آن. در‌این مسیر شما می‌باشید که مسیر را به شنوندگان خویش اکران می دهید. پس همگی همت خویش را بکار بگیرید تا ارشاد عالی برای هم مسیر های خویش باشید.

مجریان ماهر از علامت گذاری ها استعمال می نمایند

 

آرم گذاری ها یکی‌از مهم ترین تکنیک ها در گویندگی میباشد. مثلا چنانچه شما درحال ارائه مساله ای اصلی می‌باشید، و نتوانید با علامت گذاری در ذکر خویش بعضا داده ها اساسی را به مستمع جابجایی دهید، وی آغاز به گوش دادن خواهد کرد و هرچه بیشتر تمرکز نماید، به جهت عدم آرم گذاری، بیشتر سرگردان و گم شود. به همین ادله بایستی از نماد گذاری ها در حین گویندگی به کارگیری کنیم.

 

آیا پرسش شما این میباشد که چه گونه نشان گذاری کنیم؟

 

نماد گذاری در کتاب به معنای دسترسی سریع به مقاله متبوع میباشد. در اینجا این نشان گذاری میتواند به‌این صورت باشد: “همگی ما اندیشه میکردیم که دولت مخصوصا وب موجب کسادی بازار گردیده تا اینکه …. ”

درین لحظه شما هم می‌توانید به اپیزود یا این که قسمت های گذشته همین اپیزود روید و یا این که درکی عامی را با به کار گیری از گفت و گو های فعلی به بحران بکشید. این یک طرز کاربردی از آرم گذاری در پادکست است.

 

یک نمونه دیگر: ” جناب آقای … شما برای مارک های گوناگون پادکست ساخت میکنید و هم اجراکننده آنان و هم اجرا کننده گزینه عشق و علاقه اینجانب میباشید. اینجانب شیدا اینم که بدونم چطوری این عمل رو ایفا میدید و اونهارو هدایت می‌کنید. می‌توانید بیشتر در این زمینه کلام فرمائید؟ ”

 

آیا نشان گذاری هارا دیدید؟ گوینده به زیبایی مسیر مشتری را تهیه و تنظیم کرد تا جزئیات اصلی آینده را بدست بیاورد! مجدد آنرا بخوانید!!!

گویندگان فن‌ای، سوالهای صحت را چهت نیل به هدف ها خویش طرح می نمایند

 

چنانچه نقل عهد ها و لحظاتی مطلوب را شنوندگان اخذ فرمائید تمامی چیره میگردند: هم گروه محتوایی ، هم میهمانان و هم اپیزود آخرین شما. اذن ندهید میهمانان آشفتگی نمایند و اپ را به دست بگیرند، آنهارا به آرامی انقطاع فرمائید! اذن ندهید میهمانان از تربون شما استعمال نمایند، ماجرا های خویش را بگویند و یا این که مزاح نمایند! شما خیر صرفا محوریت گفتمان، بلکه مسیر و حتی بدن‌صدا را نیز می بایست رئیس نمایید.

 

سوالاتی صحیح گزینش فرمائید تا در طی لزوم به سمت میهمان شلیک فرمایید.

 

این سوالهای میتوانند در قالب ” درمورد … به اینجانب بگویید” یا این که ” چه رمانتیک داشتی … ” باشد.

 

از جمله درمذاکره با یک کارآفرین می قدرت اظهار کرد “در باب مراحل جذب یکسری مشتری نخستین خویش برایم بگویید.” وی ممکن میباشد جواب دهد ، “خوب ، اینجانب اندیشه می‌کنم به صورت کلی ، وقتی که شما تحت عنوان بنیانگذار آغاز می‌کنید ، شما می بایست…” .

آری نقطه از دست رفته میباشد. این کارآفرین خیلی عام شد. اینجانب هنوز جزئیات قصه را میخواهم براین اساس نشانه گر بعدی خویش را شلیک میکنم: “آیا می‌توانید مثال ای برای اینجانب بیاورید؟”

 

 

درنهایت می بایست این نکته را یاد‌آوری کنیم؛ برای داشتن یک پادکست عالی، طلاق از اجرا کننده خوب و سناریویی جهت جاری ساختن آن، نیاز به میکروفونی مطلوب با فعالیت خویش دارید تا بتوانید برخورد های عالی بگیرید. در این‌حالت میباشد که می‌توانید نرخ رجوع و برگشت سرمایه خویش را مثبت کرده و به هدف ها تبلیغاتی خویش برسید.




:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: